bmwadventure65.reismee.nl

Dag 12. Naar huis

Beste volgers,

Na een heerlijke nachtrust, vanochtend opgestaan met een stralende zon en +20 graden. Na een stevig ontbijt vertrokken naar de boot, was maar 600 mtr rijden. In de rij nog meerdere Nederlandse motorrijders inclusief de Kawa rijder die op de heenreis ook bij mij op de boot zat. Hij had in Schotland meer pech qua weer gehad. Na de haven van Harwich te hebben verlaten was het wachten op de aankomst in Hoek van Holland. Tijd om mijn boek uit te lezen dus. Om 17:15 lag de boot aangemeerd en kon ik richting het motor dek. Motor pak aangetrokken en de boot afgereden. Nog ff lekker voorgedrongen tussen de auto's om zo snel mogelijk de paspoort controle voorbij te gaan. Vanaf Hoek van Holland over de snelweg op weg naar huis. Om iets voor achten weer thuis, heerlijk. De teller van de motor stond na 12 dagen op ongeveer 3400km. 

Weet nog niet wat het volgend jaar wordt, misschien weer met mijn motormaat Richard op pad. 


Ik wil de volgers nog bedanken voor de leuke reacties, enne

Tot volgend jaar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!