bmwadventure65.reismee.nl

Dag 11. Naar Harwich

Beste volgers,

Vanochtend al voeg vertrokken vanuit Holyhead. Ik kwam weer in een bekend stukje Wales waar ik 15 jaar geleden met 2 colllega’s heb gegolfd. De navigatie gaf steeds een andere weg. Gelukkig volgde ik die, wat een mooie eerste uur rijden had ik. Helaas was het wat mistig en waren de toppen van de bergen nog verhuld. Vanuit Ludlow, de navi op snelste route naar Harwich gezet. Ik wilde proberen de nachtboot terug naar Hork van Holland te halen. Helaas was deze volgeboekt. De laatste 200 km heb ik in de regen gereden, dus vond het ook niet erg om morgenvroeg de boot van 9 uur te nemen. Een lekkere warme douche en een koud biertje doen de tegen alweer vergeten. Morgen nog 8 uurtjes aan bootd en 2,5 op de GS en ik ben weer thuis.....

Tot morgen

Reacties

Reacties

Be

Hoi Wim. Jammer dat deze dag een einde maakt aan je reis en jij op weg gaat naar Nederland.
Voor morgen een welkom thuis door ons gewenst en tot de volgende Reis Mee. Wij hebben er van genoten.

Gr Be en Rini

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!