bmwadventure65.reismee.nl

Dag 10. Naar Dublin

Beste volgers,

Vanochtend vertokken richting Bublin. De kust route van Ballycastle naar Belfast was geweldig. Helaas waren de wegen nog wel nat, ff rustig aan dus. Dwars door Belfast heen, het was er erg druk. Wel indrukken gefilmd. De volgende kustroute naar Kilkee was nog mooier, mede omdat de temperatuur 24 graden was en de wegen droog. Het was de bedoeling om nog een nacht in Dublin te blijven alleen ging het regenen net voordat ik Dublin naderde. Ik moest de boot nog omboeken voor morgen. De voorspelling bleef slecht en dus heb ik de avondboot naar Holyhead geboekt. Eerst gezorgd dat ik onderdak heb natuurlijk. Nog 3 uurtjes varen en ik ben weer in Wales. Morgen rustig aan door Wales en ergens bij Oxford overnachten voor de laatste etappe in Engeland.

Tot morgen

Reacties

Reacties

Be

Wim, De reis was weer avontuurlijk behalve in De grote stad,dank zijn jou foto s zien we wel waar je geweest bent.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!