bmwadventure65.reismee.nl

Dag 9. Dagje met de bus.

Beste volgers,

Na een ochtend vol met regen, om 11:00 vertrokken met de bus vanaf de camping. De eerste halte was de Giant Causeway. Kan het het niet omschrijven maar kijk naar de foto’s. Het was wel super toeristisch en druk, jammer. Na koffie en een scone op weg nasr de volgende atrractie, de Carreck-a-Redge Rope bridge, of te wel een touwbrug. Wederom super toeristisch en over gewaardeerd en het regende. Had ogenschijnlijk net de bus gemist want ik moest 50 minuten wachten. Uiteindelijk terug naar de Bushmills distillery. Daar had ik geluk ipv een uur wachten kon ik direct mee met de volgende rondleiding, was nog 1 plekje vrij. De rondleiding was educatief en werd afgerond met grratis 2 glaasjes whiskey. Wederom had ik geluk, kreeg tickets voor meer gratis whiskey van mijn flight genoten omdat zij nog moesten rijden, hik. Met een branderige maag een fish & chips zaak ingerold voor een heerlijke maaltijd. Morgen gaat het naar Dublin, hoop dat het weer meezit.

Tot morgen.

Reacties

Reacties

Be

Dit was een dag als een toerist met de massa mee. Een heel verschil dat jij de route op de motor rijdt, lang niet zo avontuurljk maar je ziet wel meer.

pap en mam

wat een fantastische reis.genieten van je foto,s en je verslagen.computer is gerepareerd.veel plezier en hopelijk zon.
gr.pap en mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!