bmwadventure65.reismee.nl

Dag 6. De cliffs of Moher

Beste volgers,

Vanochtend vroeg nog droog vertrokken vanwege aankomende de regen. En ja hoor, bij het mooiste gedeelte, Dingle en de Connar Pass regen en nog eens regen. Na de pass klaarde het gelukkig op en werd het zowaar nog 20 graden. In Tralee gestopt voor koffie met rabarbertaart met warme gustard en slagroom. Vandaar uit met pondje over richting Doolin. Ik zag de kliffen al opdoemen, prachtig gezicht. Via een Richard & Wim weggetje, dat zijn weggetjes waar je alleen met een GS langs kunt, uiteindelijk droog op de camping aangekomen. De tent stond nog maar net of het begon weer te regenen. Kon nog net de 15:00 uur boot halen op de kliffen vanaf het water te bekijken. In 1 woord, indrukwekkend! In de lokale pub Irish stew bereid met Guinness bier gegeten. Morgen gaat het verder naar het noorden.

Tot morgen,

Be

Wim, je hebt voor jezelf mooie dingen geplent voor jou reis, en het mooie is dat jij dat ook waarmaakt.
Motorrijden is jou lust en leven speciiaal de weggetjes voor de GS. Dank zie de foto,s kunnen wij zien wat jij beleeft onderweg. Ga zo door en laat ons meegenieten van jou reis.

Alie

Pfff, te mooi. Jaloers?