bmwadventure65.reismee.nl

Dag 5. The ring of Kerry

Beste volgers,

Gisteravond lekker Italiaans gegeten met n lokale pint Killarney. Vanochtend heerlijke scones met nutella van de Spar!! Vandaag stond the famiys ring of Kerry op het programma. Ik had er een twist aangegen om door het binnenland te rijden. Onderweg adembenemende vergezichten. Ierland is echt mooi! Via de ballagsheen pas richting Waterville na een kop koffie en chocolate cake de weg vervolgd die alle toeristen rijden. Ik was al gewaarschuwd voor de vele touringcars. Gas erop en er voorbij is mijn motto. Ook langs de kust mooie plaatjes. Ohja onderweg nog een waterval en een kasteel bekeken. Om 14:00 was ik weer op de camping met n koud biertje en de spannende verhalen van Hollister. Nu een Ierse beefburger met een pint. Morgen gaat het via Dingle naar de cliffs of Moher bij Doolin.

Tot morgen.

Reacties

Reacties

Be

Hoi Wim. Volgens mij heb je het vakantie gevoel helemaal. Allemaal leuke dingen doen en lekker eten. geniet ervan,
Gr Be en Rini

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!